Fot. AM Studio 

Dziś nasz Klub otwiera nowy rozdział w swojej historii. Po długich pracach wraz ze Studio Graficzne AM Arsen Marchlewski możemy z dumą zaprezentować naszym kibicom i sympatykom nowe logo naszego stowarzyszenia.

Obecny znak przechodzi do bogatej historii Chemika. Nowy herb to początek rebrandingu całego klubu, począwszy właśnie od logo, skończywszy na całym wizerunku Chemika. „ Przygotowanych było kilka propozycji, z których prawie jednomyślnie wybraliśmy te, które Państwu dzisiaj prezentujemy – podkreślił Prezes Przemysław Korotkiewicz. – Zdecydowaliśmy się na te logo, ponieważ jest ono zupełnie inne od poprzedniego i bardzo nowoczesne”.

Arsen Marchlewski – „W procesie realizacji nowego logotypu dla klubu Chemik Police postawiliśmy sobie pewne założenia, na których oparliśmy koncepcję powstałego logotypu. Do tematu wszyscy podeszliśmy z dużą pokorą, ponieważ poprzednie logo funkcjonowało przez 19 lat. Symbol nowego logo składa się z liter C, H i P, których układ wpisany w okrąg z litery H stworzył wzór boiska piłkarskiego. Nie zmieniając kolorów klubu, chcieliśmy przede wszystkim oddać hołd poprzednikom, którzy tym barwą nadali szczególną moc. Zestawienie ostrej żółci z zielenią było połączeniem dość nieoczywistym. Kolor ten obronił się na tyle, że barwy klubowe chemika są rozpoznawalne w świecie piłki nożnej w każdej części Polski. Pozostawiliśmy te kolory, dodając im jedynie większej głębi. Wieloletnia historia klubu została podkreślona poprzez zamieszczenie daty powstania klubu, która góruje nad całym znakiem. Chemik Police to klub ceniący tradycję, doceniający trud działaczy, piłkarzy i wieloletnie wsparcie kibiców. Powstałe logo jest symbolem tego, że Chemik Police jest klubem z wieloletnią tradycją ale niepozostającym w tyle. Nadążającym za nowymi czasami i stawiającym na rozwój. Prosta forma, łatwa przyswajalność znaku, nawiązanie do tradycji – jest to znak z którym kibice, działacze, piłkarze oraz rodzice przyprowadzający swoje dzieci na zajęcia mogą się identyfikować.

Partnerzy i współpraca

  PARTNER GŁÓWNY   
 

   
     
  PARTNER STRATEGICZNY    
    
     
  SPONSOR KLUBU